succes trots genieten

Ik ben ooit met Progresso begonnen omdat ik mensen wil inspireren en ontwikkelen. Ik koos voor datgene waarin ik geloof, waar ik goed in ben en wat ik met anderen wil delen. Ik ben ervan overtuigd: Klantbewust denken en werken leidt tot duurzaam resultaat. Daarnaast leidt plezier tot succes en als je trots bent op je successen, moet je ervan kunnen genieten. Dat wil ik meegeven aan de mensen met wie ik samenwerk, dat wil ik samen met hen bereiken.

Het geeft mij voldoening te zien dat ik met mijn expertise en inspiratie toegevoegde waarde kan leveren. Als ik zie dat mensen plezier hebben in hun werk en als ze genieten van het succes dat ze samen met Progresso hebben bereikt, dan kan ik daar echt blij van worden.

Successen moet je delen en moet je van (leren) genieten. En dat lukt het beste als je als medewerker het zélf voor elkaar hebt gekregen. Daarom geloof ik in verbinding, in sámen op zoek gaan naar een oplossing, naar het succes. Ik heb geen kant en klare oplossingen, want elk bedrijf is anders. Structuur, middelen, mensen en de manier waarop deze op elkaar aansluiten en dezelfde focus hebben, daar draait het om.

> onder de rode driehoek vind je voorbeelden uit de praktijk >

Visie naar actie

Relatie: Groupe SEB (Tefal, Rowenta, Krups, Moulinex, Lagoustina), Veenendaal.
Vraag aan Progresso: "Help ons bij het professionaliseren van onze consumenten service".
Programma Progresso: 
- Opstellen visie document en bepalen strategische focuspunten
- Optimaliseren structuren (rolverdeling, overleg) en middelen (telefooncentrale, rapportage)
- Schrijven handboek afdeling
- Implementeren klantbeheersysteem (CRM) en Klanttevredenheidsonderzoek
- Ontwikkelen trainingsprogramma met focus op communicatieve vaardigheden op basis van klantbewust denken en werken
Opbrengst voor Groupe SEB: Strategie, bewustwording, plezier, klanttevredenheid, controle.

Seb

In de periode 2012-2014 heeft Progresso bij Groupe SEB de consumentenservice geprofessionaliseerd. Gedurende deze periode werd leiding gegeven aan de afdeling en samen met de medewerkers gebouwd aan een nieuwe standaard. 

Verhaal Groupe SEB:
‘Jacco’s open stijl kenmerkt zich door een empatische benadering met een duidelijke focus. Op een natuurlijke manier is hij in staat processen te beïnvloeden en mensen hierin mee te nemen. Zijn transparante werkwijze dwingt respect af bij iedereen.’

Rob van Poppelen,
Managing Director Groupe SEB

close
open
close
open
  • Tijdens het verblijf op dit wijngoed net onder Florence besloot ik voor mijzelf te kiezen.
    Voor mijn passie om zaken in beweging te krijgen. Om mensen te inspireren en te ontwikkelen.
    Ik koos voor datgene waar ik in geloof, waar ik goed in ben en wat ik met andere wil delen.

  • Tijdens het verblijf op dit wijngoed net onder Florence besloot ik voor mijzelf te kiezen.
    Voor mijn passie om zaken in beweging te krijgen. Om mensen te inspireren en te ontwikkelen.
    Ik koos voor datgene waar ik in geloof, waar ik goed in ben en wat ik met andere wil delen.